Geen producten (0)
Retourneren of ruilen (14 dagen op zicht):
U krijgt bij ons 14 dagen de tijd om u te bedenken. Heeft u zich toch bedacht ,om wat voor reden dan ook, dan kunt u het artikel(en) altijd retourneren ! 
U krijgt uw geld of een ander artikel, mocht hier uw voorkeur naar uitgaan, toegestuurd. In het laatste geval zijn we helaas wel genoodzaakt om de bijdrage van de verzendkosten in rekening te brengen.

Originele verpakking:
Het artikel(en) moet compleet en onbeschadigd en haar- en geurvrij zijn. Anders nemen wij het artikel(en) niet terug!

In het geval dat jullie een ander artikel(en) willen:
Zal de verzendkosten voor het opnieuw toesturen nog een keer berekend worden.

In het geval dat jullie het bedrag over het artikel(en) terug willen ontvangen:
De kosten van de verzending zullen tenzij anders overeengekomen niet worden terug gestort. Als u een bestelling heeft geplaatst waar geen verzendkosten over zijn berekend, zal deze indien bij een retourzending wel worden doorberekend en houd dit in dat deze kosten van de verzending worden afgetrokken van het artikel(en) tenzij de artikel(en) die u houdt samen meer dan €39,95 bedragen of tenzij anders overeengekomen.

Per E-mail:
Voordat u een artikel(en) gaat retourneren, ontvangen we graag een E-mail met daarin welke artikel(en) u gaat retourneren. En wanneer we deze kunnen verwachten. Zonder deze E-mail kan het zijn dat uw retour niet word behandeld of er veel langer
overdoet.

De kosten voor de retourzending:
Deze kosten zijn voor u, tenzij anders overeengekomen.

Beschadigde zending:
Heeft u een zending beschadigd in ontvangst genomen, neem dan direct contact met ons op, binnen 24 uur !
Na deze 24 uur kunnen we helaas geen schadeclaim meer indiennen bij het postorder-bedrijf.

Garantie:
Is er een artikel(en) onverhoopt kapot gegaan, binnen de daarvoor geldende garantie termijn, neem dan contact op met onze klantenservice.
Facebook Twitter Googleplus